Friday, November 21, 2008

6th Interview~~

我覺得我快不行了~~
五臟六俯都快要炸開了的感覺~~
就連睡覺都覺得是罪過~
我累了~~
6th Interview..."Swissotel Merchant Court "...
差不多全世界都去~
機會渺茫~
我很累啊!!!!很累很累啊!!
你們總給人家希望~但到最後還是要讓人失望!!!
不想再這樣下去~~
我撐不了~~~吃不消...

2 comments:

Anonymous said...

muzt jia you,take care.

Anonymous said...

I'm also very stress now! Exactly same as how you feel and even worse! very nervous......also because of english...haiz